Ultratop Downloadaward 2010 voor Stromae

Afgelopen weekend ontving Stromae De Ultratop Downloadaward 2010 uit handen van minister van Ondernemen Vincent van Quickenborne. Op de tweede en derde plaats eindigden Daan (winnaar van vorig jaar) en Absynthe Minded. Ozark Henry en Tom Dice vervolledigen de top vijf.

De Ultratop Downloadaward, een initiatief van BEA en Ultratop, wordt jaarlijks uitgereikt aan die Belgische artiest of groep wiens repertoire het best werd verkocht via downloads.
Ik heb internet gebruikt als demo om mijn publiek te laten kennismaken met mijn werk. Doordat mijn muziek nu ook via het internet wordt gekocht, geeft dit mij de mogelijkheid om te kunnen leven van wat ik het meest hou: muziek. Ik ben echt blij dat ik deze prijs heb gewonnen, maar het publiek vergeet soms dat een album het werk is van een heel team.
Stromae
Eerder wonnen Milow, de Fixkes, Ozark Henry en Daan ook al een Ultratop Download Award.


Meer info via http://www.stromae.net, www.ultratop.be en www.belgianentertainment.be

0 reacties:

Een reactie posten