Mijn Gemeente: Kortrijk.be op maat

Via Mijn Gemeente heeft elke Kortrijkzaan zijn of haar gepersonaliseerde pagina op de website van de stad Kortrijk. Je kan die bereiken via www.kortrijk.be/mijngemeente. Het enige wat je nodig hebt, is een login en wachtwoord of je e-id.

Mijn Gemeente is een toegangsportaal dat je zelf kan personaliseren. Via deze persoonlijke pagina kun je:
  • Naargelang je interesses en je buurt informatie opzoeken
  • Je eigen gegevens aanpassen. Eenmaal aangepast vult MijnGemeente automatisch jouw adres in bij formulieren.
  • Gepersonaliseerd nieuws ontvangen en een gepersonaliseerde kaart van jouw buurt creëren.
  • Niet alleen een melding aanmaken maar ook deze melding opvolgen. Welke directie behandelt je melding? In welke fase zit de behandeling van de melding? Je kan de acties die gepaard gaan met je melding volgen en je kan ook op elk moment zelf een extra reactie plaatsen.
  • Nieuwsbrieven ontvangen op basis van jouw eigen interesse.
Via de onderstaande links kun je aan de slag:
  • Heb je al een account: Log in in MijnGemeente
  • Heb je nog geen login en paswoord: Schrijf je in
De folder van Mijn Gemeente kun je hier downloaden (pdf, 640kb) of je bekijkt die gewoon rechtstreeks via Scribd, onze handige pdf viewer van dienst:
Mijn Gemeente - folder


Meer info: Mijn Gemeente

0 reacties:

Een reactie posten