'Dromen vangen in de bib': ballon- en postkaartactie!


Op de verwendag, zaterdag 20 oktober 2012, kun je in de centrale bib je dromen de lucht in sturen door deel te nemen aan onze ballon- en postkaartactie. Ben jij degene die je droom de lucht instuurt of ben je de gelukkige vinder van een droom(ballon)? Dan maak je kans op een uniek prijzenpakket. Ook in de in de Kortrijkse buurtbibliotheken kun je terecht om je droom te noteren op een postkaart. Stop die daarna in de collectebus en ook jij maakt kans op een prijzenpakket!

De postkaarten kun je bemachtigen via de folder van de bibliotheekweek of aan de balies van alle Kortrijkse bibliotheken. Deze actie loopt van 20 t.e.m. 28 oktober!

De bib ontving de afgelopen weken al heel wat postkaarten, enkele (droom)voorbeelden:

"Ik droom": "dat ik een prinses ben", "van het nieuwste boek van J.K. Rowling", "van Louis Paul Boon, je rêve de G. Reve. Houdt dit geen steek? Toch wel!! Ik ben in de bibliotheek!", "dat ik op mijn 18de naar New York mag en naar L.A. en Parijs", "dat ik nog lang mag zien om veel te kunnen lezen. Heb maar één oog meer!"

Wie zijn droom liever digitaal deelt kan die tweeten of sharen via Facebook en Twitter (gebruik #bibkortrijk). Wie weet, worden jouw dromen realiteit…

0 reacties:

Een reactie posten