Bib TV: Hoe registreren bij Mijn Bibliotheek?


Via de Mijn Bibliotheek-toepassing krijg je toegang tot alle online diensten van onze bibliotheek. Online reserveren en verlengen van materialen is slechts één van de voordelen maar Mijn Bibliotheek biedt je ook heel wat andere mogelijkheden en voordelen: koppelen van de lidmaatschappen van alle gezinsleden aan één profiel, beheren van je verschillende bibliotheeklidmaatschappen via één profiel, het bijhouden van je te betalen of betaalde bijdragen, toegang tot digitale collecties als GoPress Krantenarchief en E-boeken, enz.

Heb je nog geen profiel op Mijn Bibliotheek?
Ontdek dan in onderstaand filmpje hoe makkelijk het is om je (éénmalig) te registreren!


mijn.bibliotheek.be | kortrijk.bibliotheek.be | #bibkortrijk op YouTube

0 reacties:

Een reactie posten