Digidokter: 'Kies ik voor een pc, laptop of tablet?'

Op zaterdag 14 februari gaat de maandelijkse Digidokter door in onze bib. Het thema van deze maand is 'Kies ik voor een pc, laptop of tablet?'

Hoe kies je nu voor welk type apparaat? Voor de consument wordt deze afweging steeds complexer: het aanbod is groot en alle apparaten hebben een vergelijkbare prijs. In de lezing/demo maken we jou wegwijs. Welke soorten apparaten bestaan er? Wat zijn voor- en nadelen van elke apparaat? Welke computer is voor mij de meest geschikte? Welk budget voorzie ik? Op deze en vele andere vragen over de computer geven we een duidelijk antwoord.


Kies ik voor een pc, laptop of tablet? | Lesgever Joachim Leeman | zaterdag 14 februari 2015 | 10-12 u. | € 3 | Openbare bibliotheek, Leiestraat 30, Kortrijk | inschrijvingen  via 056 26 06 00 of www.vormingplusmzw.be | www.kortrijk.be/bibliotheek/digidokter | Ook via de Digidokter Facebookpagina blijf je op de hoogte van interessante weetjes, tips en trucs!

0 reacties:

Een reactie posten